Kaip galima užsisakyti prekes?
 Prekes galima užsisakyti elektroninėje parduotuvėje E-GULBELE ir telefonu +370 620 14279 pirmadieniais – sekmadieniais:
Užsakymai yra pristatomi per 48 val.
Kokia yra minimali užsakymo suma?
 Minimali prekių krepšelio suma 10 Eur.
 Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?
 Prekes užsisakius elektroninėje parduotuvėje E-GULBELE, atsiskaitoma iš anksto per mokėjimo sistemą Paysera, mokėjimo kortele per Swedbank mokėjimo portalą, prekių pristatymo – perdavimo metu mokėjimo kortele, o užsisakius telefonu +370 620 14279, atsiskaitoma mokėjimo kortele atsiimant pirkinius.
 Ar galima užsakyti prekes kitam asmeniui?
 Kitam asmeniui prekes užsakyti galima, tačiau tik iš karto apmokant banko pavedimu.
 Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?
 Taikomas prekių pakavimo mokestis - 0.20 EUR.
 Ar užsakant prekes iš E-GULBELE taikomas pristatymo mokestis?
 Minimalus užsakomų prekių krepšelio dydis – 10 EUR. Tokiems užsakymams Šakių, Jurbarko, Marijampolės, Vilkaviškio miesto ribose taikomas 2,90 Eur pristatymo mokestis.
Jei užsakomų prekių krepšelio dydis yra 25 EUR ir daugiau - Šakių, Jurbarko, Marijampolės, Vilkaviškio miesto ribose prekių pristatymas nemokamas.
Jei gyvenate toliau nei 10 km atstumu nuo Šakių miesto centro, taikomas 4,30 EUR pristatymo mokestis, neatsižvelgiant į užsakymo dydį (tai taikoma užsakymams tik Šakių rajone).
Pasirinkus pristatymą į GULBELĖS PREKYBOS statybinių medžiagų parduotuvę, pristatymo mokestis netaikomas.
UAB „Gulbelė“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti.
 Per kiek laiko pristatomos prekės? 
 Pasirinkus prekių pristatymą į namus, maisto prekės pristatomos per 24 val, statybinės prekės pristatomos per 48 val.
 Pasirinkus statybos prekių pristatymą į GULBELĖS PREKYBOS parduotuvę, su Jumis bus  susisiekta vos surinkus prekes. Prekės gali būti saugomos atitinkamą laiko tarpą, priklausomai nuo susitarto atsiėmimo laiko.
 Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, su Jumis bus susisiekta dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).
 Kaip pristatomos greitai gendančios maisto prekės?
 Pasirinkus prekių pristatymą į namus, užsakymus pristatome automobiliais su termo dėžėmis, skirtomis šviežiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki Jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje.
 Ar E-GULBELE galima nusipirkti alkoholio ir tabako/cigarečių?
 Alkoholinių gėrimų nusipirkti galima, o tabaku/cigaretėmis nėra prekiaujama. Alkoholinių gėrimų įsigyti gali tik asmenys nuo 20 m. Alkoholiniai gėrimai pristatomi nuo pirmadienio iki šeštadienio 10-20 val. (išskyrus rugsėjo 1 d., kai alkoholiniai gėrimai nepristatomi).
 Ką daryti gavus nekokybiškas prekes ir norint jas grąžinti?
 Pasirinkus pristatymą į namus, prekes galima iš karto atiduoti kurjeriui. Pastebėjus, kad prekių kokybė bloga kurjeriui jau išvykus arba atsiimant prekes GULBELĖS PREKYBOS parduotuvėje, reikia ne vėliau kaip per 48 val. nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko informuoti E -   GULBELE  telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes E-GULBELE bus informuota praėjus daugiau nei 48 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, E-GULBELE negalės užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama pirkėjo naudai.
 Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymos?
 Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą įskaitytinai.
 Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų, pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui, dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą įskaitytinai.
 Ką daryti, jei pirkėjas negavo visų užsakytų prekių arba gavo tokias, kurių neužsakė?
 Pastebėjus prekių neatitikimus kurjeriui išvykus, reikia nedelsiant kreiptis į E-GULBELE telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt, ir tiksliai išdėstyti situaciją. E-GULBELE pasistengs kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 48 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko.
 Ar pirkėjui reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavo daugiau sveriamų prekių, nei užsakė ir sumokėjo?
 Jei dėl sveriamų produktų paklaidos (galima 7 proc. paklaida) pirkėjas gauna prekių už didesnę sumą, nei sumokėjo, už papildomą svorį mokėti nereikės.
 Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?
 Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 d.d. į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.
 Ką daryti, jei pirkėjas neranda dominančios prekės, bet yra ją matęs krautuvėje?
 Jeigu pirkėjas neranda jį dominančios prekės, jis gali kreiptis telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt ir jam bus atsakyta, ar prekė gali būti įtraukta į pageidaujamų pirkinių sąrašą.
 Ką daryti, jei prekės aprašyme pirkėjas neranda jį dominančios informacijos?
 Jeigu pirkėjas neranda jam reikalingos informacijos apie parduodamą prekę, jis turi kreiptis telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt ir E - GULBELE pasistengs nedelsiant atsakyti į pirkėjo klausimus apie prekę.