Kaip galima užsisakyti prekes?

 

Prekes galima užsisakyti e-parduotuvėje E-GULBELĖ ir telefonu +370 620 14279 (darbo dienomis nuo 9 iki 16 val.)

 

Kokia yra minimali užsakymo suma?

 

Minimali prekių krepšelio suma 10 Eur.

 

Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

 

Prekes užsisakius e-parduotuvėje E-GULBELĖ atsiskaitoma iš anksto per mokėjimo sistemą Paysera, o užsisakius telefonu +370 620 14279 atsiskaitoma mokėjimo kortele atsiimant pirkinius.

 

Ar galima užsakyti prekes kitam asmeniui?

Taip, galima, tačiau tik iš karto apmokant banko pavedimu.

 

Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

 

Taip - 0.20 EUR.

 

Ar užsakant prekes iš E-GULBELE taikomas pristatymo mokestis?

 

Užsakymams iš E-GULBELĖ nuo 10 Eur Šakių, Jurbarko, Marijampolės, Vilkaviškio miesto ribose taikomas 2,90 Eur pristatymo mokestis jei užsakymo suma mažesnė nei 25 EUR. Jei gyvenate toliau nei 10 km atstumu nuo Šakių miesto centro, tik Šakių raj., skaičiuojamas 4,30 Eur pristatymo mokestis neatsižvelgiant į užsakymo dydį.

 

Pasirinkus pristatymą į GULBELĖS PREKYBOS statybinių medžiagų parduotuvę, pristatymo mokestis netaikomas.

 

UAB „Gulbelė“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti.

 

Per kiek laiko pristatomos prekės?

 

Pasirinkus prekių pristatymą į namus, maisto prekės pristatomos per 24 val, statybinės per 48 val.

 

Pasirinkus statybos prekių pristatymą į „Gulbelės prekybos“ parduotuvę susisieksime su Jumis vos surinkę prekes. Prekės gali būti saugomos atitinkamą laiko tarpą, priklausomai nuo susitarto atsiėmimo laiko.

 

Esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba kartais net neleidžia pristatyti užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo centras visuomet susisiekia su klientais dėl galimo alternatyvaus užsakymo detalių suderinimo (pvz. kito laiko, datos ar adreso parinkimas).

 

Kaip pristatomos greitai gendančios maisto prekės?

 

Pasirinkus prekių pristatymą į namus, užsakymus pristatome specialiais automobiliais, skirtais šviežiems maisto produktams transportuoti, nepažeidžiame jų laikymo sąlygų ir užtikriname, kad prekės iki Jūsų namų durų atkeliaus tokios pat kokybiškos, kokios buvo prekybos salėje.

 

Ar e-gulbele.lt galima nusipirkti alkoholio ir tabako/cigarečių?

Alkoholinių gėrimų nusipirkti galima, o tabaku/cigaretėmis nėra prekiaujama. Alkoholinių gėrimų įsigyti gali tik asmenys nuo 20 m. Alkoholiniai gėrimai pristatomi nuo pirmadienio iki šeštadienio 10-20 val., sekmadienį 10-15 val. (išskyrus rugsėjo 1 d., kai alkoholiniai gėrimai nepristatomi).

 

Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

 

Pasirinkus pristatymą į namus, prekes galima iš karto atiduoti kurjeriui. Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga kurjeriui jau išvykus arba atsiimant prekes „Gulbelės prekybos“ parduotuvėje, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko mus informuoti telefonu: telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai.

 

Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymos?

 

Užrašas „Tinka vartoti iki...“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.

 

Užrašas „Geriausias iki...“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki...“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai.

 

Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

 

Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus reikėtų nedelsiant kreiptis telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt, ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko.

 

Ar man reikės sumokėti sumos skirtumą, jei gavau daugiau sveriamų prekių, nei užsakiau ir sumokėjau?

 

Jei dėl sveriamų produktų paklaidos (galima 7proc. paklaida) gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį Jums mokėti nereikės.

 

Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

 

Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

 

Ką daryti, jei neradau dominančios prekės, bet esu ją matęs/mačiusi krautuvėje?

 

Jeigu nerandate Jus dominančios prekės, kreipkitės telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt ir atsakysime, ar prekė gali būti įtraukta į jūsų pirkinių sąrašą.

 

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?

 

Jeigu nerandate Jums reikalingos informacijos apie parduodamą prekę, kreipkitės telefonu +370 620 14279 ar el. paštu: pagalba@gulbele.lt ir mes pasistengsime atsakyti į Jūsų klausimus apie prekę.